Merhaba, 4 ay 19 günlük kızım yeteri kadar kilo almadığı için bugün doktor mama başlayalım dedi. Hipp aldım ve ilk defa içirdim, 1 saat sonra çığlıklarla ağladı aşırı ayaklarını attı gaz sancısı oldu ve 4 defa peş peşe çok sulu kaka yaptı. Üzerinden 1-2 saat geçti kakasından 3 parça minik kan geldi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Alerji mi oldu nedir