Sinemdenizci üzülme canım zaten hastanenin yenidoğan yoğun bakımları dışardan açık mama vs. Kabul etmiyor bebeklerin sağlığı açısından. Ya ailelere aldırıyolar yada hastane karşılıyor. Benim bebeğim küvezde kaldı 9 gün mama vermişler ozaman sormuştum