Merryyanne Kızımın kalça ultrasonu sonucu zayıf çıktı doktor çift bez kullanmamı önerdi şuan 1.5 aylık 3.ayda tekrar ultrason çekilecek bnm gibi böyle bişey yaşayan var mı
Prensesim-0109 Merryyanne zayıf derken ? Değerlerini söylemedi mi e nabızdan bakabilirsin açılarını söyler misin bi
Emnedmr Merryyanne benim bebeğim bacağını kasmisti banada cift bez dedi ertesi gün başka bir yerde tekrar baktirdim normal cikti sonuc
Serap0733 Merryyanne çift bezin cogu kısıde işe yaramadıgını duydum bizimde kalça bagları gevşekmiş 2aydır korse kullanıyorz umarm düzelmiştir
Eceedemiiir Merryyanne Bende az önce post açtım bizde normal dendi ama değil sanırım https://resimyukle.io/r/mxN1JxcHoU bizim böyle
Merryyanne Emnedmr nasıl kasmıştı bana istersen fakülteye giddebilirsin dedi ama çok yüksek değil sonuçları çift bezle geçer dedi ama
Prensesim-0109 Merryyanne bizimde sağ ayakta var ama doktor bişe yapmaya gerek yok diğer ay gel tekrar bakalım dedi ben bişe anlamadım geç kalmayız inşallah bişe için
Emnedmr Merryyanne zaten geciyor ama hani ikinirken bebekler kendini kasiyor ya öyle kasmisti katlamasina izin vermemişti bizim
Merryyanne Prensesim-0109 sizin sonuçalrınız nasıldı genelde googleda baktığımda herkes bu zamanlarda olur kemikler daha kaynaşmamış oluyor 3. Ayda falan düzeliyor diye yazmışlar ama inşallah öyledir
Emnedmr Prensesim-0109 içinizi karartmayin ben ilk sonucla gitmiştim hastaneye korkulacak bisey yok demislerdi ben aşırı evhamli biriyim de 💩da kil ciksa neden diye sorgularim
Seda588558 Bizim vardi ucuncu ayinda gecti cift bez kullanin ölcumde bile hata yapiyorlar moral bozacak bir sey yok
Prensesim-0109 Seda588558 salak doktora sordum yapılması yada dikkat etmemiz gereken bişe var mı diye yok dedi genelde bebeklerde olur kendiliğinden geçiyo dedi yolladı
Hunilininbirii 1 aylıkken çektirdim sağ bacağının açısı düşük çıkmıştı 2 buçuk aylıkken tekrar çektirdik çift bezle şükür düzelmiş sadece 1 numara büyük bez takıyorum doktorumuz öyle söyledi. Kundak yapma bide yarım kundak yapabilirsin