Merhabalar,kızım 4 ay 16 günlük.Tek göğüs ile doyurmaya çalışıyorum aç kalıyor diye Doktora gittik , alerji testi yapmadi yüksek ihtimalle laktoz alerjisi oldugunu soyledi doktor bize evolvia RP1 pirinç proteini mamasını vermisti.Fakat bebeğim sevmedi oldukça yağlı ve tatsız gelince içmedi.Farkli bir marka denemek istiyorum.. bir fikri olan var mı acaba?