Beyza_bda bir şey söylemek istiyorum lütfen yanlış anlamayın. Kızım ilk 5 ay hiç uyumadı abartmadan söylüyorum ben de hiç uyuyamıyordum . Bu damlayı araştırdım dayanamayacak haldeydim , uyumayan bebek annelerini iyi anlarım . Baktım kötü şeyler diyorlar bitkisel diyen var Bitkisel değil diyen var. Dünyanın en güzel en saf damlası da olsa onu kızıma vermeye kıyamadım . Korktum .. onun elinde olmadan onu uyutma fikri beni cok üzdü ve asla kullanamadım. Uyku egıtımı verdim kızıma sonra düzeldi uykuları . Ben karşıt görüşlü degılım şu an size yazarken sizi anlayabiliyorum ama bebeklere kötülük ediyormuşuz gibi hissediyorum ben .