ozlemtsd bizede dedi 4 ayın sonunda tadimlara başlatalım yavaş yavaş 5 ortasında da biraz daha arttırarak 6 ayda tamamen geçersin dedi naisl neyle başlarız artık bilmiyorum şuan 3 ayligiz daha var araştırma içindeyim bende tabi bana demesinin sebebi bebeğim ayına göre boy kilo baş çevresi ve tepkileri önde gittiği için sorun olmayacağını abartmadan yavaş yavaş balanacahini dedi