Kalimbanne Aramızda hiç bir fark yok inanın, çalışan annelere olan tavır çok sert Türkiye’de, ben çalışmıyorum ama bizlerde çoğu zaman baba destek verir biz başbaşa kalırız oğlumla, aksine çalışmak annelere, anne bebek ilişkisine çok iyi geliyor hep bunu düşünürüm.
Bu arada siz müzik öğretmenisiniz, bende güzel sanatlar lisesi müzik bölümü mezunuyum, çello branşım, piyano zorunlu sazdı. Çok özledim 🥲❤️