Kizlar şu uyku tulumu olayını çözemedim bana bı yardım 😂 tablolarida inceliyorum dereceye göre anlamıyorum içine ne giydirmem gerektiğini 🫣 2.7 tog aldım evim merkezi ısıtma gece soğuk oluyor diye, ama bugünlerde 21 22 derecelerde ev. Uyku tulumu sadece zıbın üzerine mi giydirmeliyim? Veya çok mu kalın almışım? Kışın daha düşer evin sıcaklığı gece petekler kapanıyor sabah açılıyor. Yani uyuturken ev 23 derecede olur gece 19 falan düşer