Ferdimom Kızlar bı komşumun tavsiyesi üzerine 18 aylık bu atleti oğluma aldim aşırı terleyen bir çocuk olduğu için onun ogludq öyleymiş çok rahat ettiğini söyledi sizlerin varmı bu atletler ile bilginiz
Deross Ferdimom bek hem altletlerini hemde termal tişörtlerini kullanıyorum çok memnunum pahalı ama aşırı güzel
Ferdimom irva inanın bende duymadım Trendyoldan baktım termal atlet olarak geçiyor ama çok farklı aldığım yer terlese bile değiştirme dedi araştırdım gerçekten öyle oğlum g3cel3ri felaket terler umarım iyi gelir
irva Ferdimom Normalde benim oğlum gece gündüz terler.Uykuda daha çok olur.İyi bir şey terlemediyse o zaman.😁 Gecesi nasıl olacak ona bakalım.Gece terlemesi de olmazsa mis gibi verilen parayada değer.
Ferdimom irva evet bu geceyi bekliyorum sabah yazicam öğlen sabah pek önemli değil ama gece en onemlisi
Ronesans Bebeği bilmem de kendime almıştım Black spade 4-5 yıl önce içlik gibi alt usr bir de çorap. 🤣 onun da sıcaklığa göre numaraları vardi 1-2-3 diye tog değeri gibi.