kizlar korkdugum basima geldi çocuğum grip oldu. 40 gun 2 haftalik bebegimin burnundan hirilti sesler geliyor, gogsunu dinledim Allahtan hirilti ses yok sirf burnundan geliyor ses. bugun seside kısıldı yavrumun ağlarken sesi gidiyo çok korkuyorum. öksürüğü ve ateşi yok çok şükür. Kakasıda sanki normalinden biraz daha sulu yapıyor sanki ishal olmuş gibi. evde neler yapabilirim sevgili annelet? ilaç vermek istemiyorum daha çok küçük 😭😭