kutgun 26 aylık 3. Doz bexsero aşı oldu çocuğum ama sürekli acıyor diyor ve yürüme de zorlanıyor normal mi
ozgedorukkk kutgun merhaba çok uzun süre olmuş ama şuan oğlum bexerodan sonra ayağını kıvıramıyor ve bacağını yürürken sürüklüyor böyle de bir şey yaşadınız mı
kutgun Seda2013 biz de o aylarda olunca sorun olmuyordu ama artık dillenince söylüyorlar ve normal bir durummuş doktoruna ulaştım 😊