Oznurkk Arkadaşlar eşimin kuzeninin bebeğine reflü teşhisi konulmuş. Çocuk neredeyse hiç uyumuyor sürekli ağlıyormuş. İlaç kullanıyorlar reflü yatağı da aldılar. Önerisi olan bunu yaptım rahatladı dediğiniz bir şey var mı? Lütfen deneyimlerinize talibim
Mom098 Oznurkk reflü yatağında ters yatırıyorum çok rahat ediyor. Süt ve süt ürünleri pek tuketmiyorum. Şurup kullanıyoruz. Yedikten sonra hemen dik tutuyorum 10 dakika sonra yatırıyorum. Tabi gaz çıkarıp yatırıyorum. Her gün sıcak duş aldırıyoruz gece. Uykuya güzel dalıyor
Oznurkk Mom098 cevabınız için çok teşekkür ederim. Şurubunuz nedir acaba aynısı mı bizim kullandığımız bi de ters derken nasıl yatırıyorsunuz
Norveckizi Oznurkk motilium Yüz üstü yatırılır reflülu bebekler Ama bence yapmayın ben göze alamıyorum
Mom098 Oznurkk motilium şurup , yüz üstü yatırıyorum. Göğsümde yüz üstü uyutuyorum yatağa öyle koyuyorum uyuyor ama sırt üstü yatarsa anında uyaniyor rahatsız oluyor. Yüz üstü yatınca gazını da hissetmiyor
Mom098 Norveckizi bir şey olmuyor reflü yatağında olduğu için. Bizimki gece de öyle uyuyor düz yatınca asla uyumuyor