Mkumdere Bu sabah 2. Ay aşısı olduk arkasından yarım Calpol vermiştim ateş olmasın diye. Bugün fazlaca uyuyor emip hemen sızıyor normale göre baya çok oldu. Normal mi doktoru aramam gerekir mi acaba