ihsanbebek Dilruba_1 valla o kadar iştahsız ki psikolojim bozuldu artık bu ona yetiyor mu yetmiyor mu
Dilruba_1 ihsanbebek canım tabi ki de küçük kalmamış ben şaka yaptım 😀 Kilosu çok iyi 5 kilo üzerini 3 ve 4. Aylarda gören annelerimiz de var kaç kilo doğdu ki zaten ? 4 kilo mu doğdu Öp başına koy kilosunu maşallah 😊
Dondurmalikahve ihsanbebek Hastalıklar iştahsızlık yapar özellikle idrar yolu enfeksiyonu geçmiş olsun. Küçük değil aslında ama hastalık zamanı iştahı etkilemiş.