3 bucuk ayında atak döneminde sallanmaya alıştı kucağımda. Normalde elimi tutarım kendi kendine uyurdu doğdugundan beri 3 bucukta sonra kucak artık 5 aylık ağırlaştı ve ayaklara aldım yine atak döneminde uyumuyor. Deli oluyorum ne kol kaldı ne bel. Siz Nasıl yapıyorsunuz. Özellikle kendi kendine uyuyanlar atak dönemleri nasıl geçti. Nasıl kendi kendine başardınız anlatın klütfen ayakt sallamak da istemiyorum kendi. Kendine uyusun isiyitırum nasıl eğitm verebilirim