Arkadaşlar 2 sene sonra tedaviyle hamile kaldım o kadar çok çocuk istiyorduk ki hep allahtan hayırlısıyla evlat sahibi olmayı diledim çok şükür oldu sağ Salim kucağıma aldım. Ama lütfen beni yadırgamayın dertleşmek bi nebzede olsa rahatlamak iÇiN açtım bu postu. Pişmanım sanki çok ağır sorumlulukmuş ve kolik hep ağlıyor ciğeri kopa kopa hep huzursuz uyku desen yok ev berbat yemek yapamıyorum dışarı çıkamıyorum temiz havaya hasret kaldım hep ağlamak istiyorum bekar hayatımı özledim neden evlendim diye kendime kızıyorum rahatlık mı battı diyorum uzun uzun dizi izlemek istiyorum ve daha niceleri. İçim hep huzursuz sanki mutlu değilim çocuğuma karşı bile sevgi besleyemedim o kadar ağlıyor ki durmadan bir kez rahat rahat öpüp sevemedim eşim çalışmıyor oda sürekli evde yardımı var evet ama bunaldım artık. Bu nasıl büyüyecek bu psikolojim düzelecekmi bebeğime sevgi besleyecek miyim henüz 1 ay 28 günlük 😣 benim gibi olanlar geçti gitti mi bu günleriniz bu kafanız lütfen dertleşelim mi 😔😥😓