lavanta35 Cinarimmm bugun sırtımda farkettim ben de. Böyle küçük küçük doğum lekesi gibi kahverengi tonlarında lekeler var. İki hafta önce doğum yaptım neyden kaynaklı acaba
Sennurklc11 Yükselen Hormonlardan dolayı oluyomuş doktora gittim öyle dedi hatta benim et benim çıktı kol altımda yeni doğum yaptım iyileşince aldıracağım 😏
Nghn_ lavanta35 ay onlardan bende de oldu hamilelikte ve hala gecmedi suan 1 yil oldu. Ve asiri kasinti oluyor sizde de oyle mi ? Kahverengi hafif kabarciklar kasiyinca kopuyor hatta kaniyor 🤦🏼♀️
lavanta35 Nghn_ yok bendeki kabarcık şeklinde değil hani bebeklerde görülen doğum lekesi var ya aynı o şekilde sırtımda 4-5 tane var