Azraemel merhaba, aynı durumları ben yaiadım çok iyi anlıyorum sizi.. Allahın izniyle öyle bişey yaşamayacak siz onu zorlamayın yeterli. Ay ay geçici meme redleri yaşanıcak ama siz onu zorlarsanız bu kalıcıya dönüşür Allah korusun emzirme danışmanı demişti. O aç olsa asla uyuyamaz kendimizden pay biçelim. Bu geçici meme redlerinde biberona başlamayın vede mamaya bezler ve kilo alımı iyiyse, gerisi hallolur Allahın izniyle. Benim kızımın 6saat emmediğini biliyorum hiçte bişey olmadı bugün doktora gittik 8buçuk kilo maşaAllah. Azimli ve sabırlı olun. Helalinden bol yarayışlı sütlerimiz olsun 😘