Sulee_ ben gida + et yardımı + maddi yardım ve gaz yardımı alıyordum sırf eşim Trendyol go ya başlayıp esnaf gözüktüğü için iptal etmişler ama siz yinede şansınızı deneyin derim o kadar çok tanıdığım var ki evi arabası üstüne ofis olup yardım alan ama hak edenlerinkini kesiyorlar hak etmeyenlere veriyorlar çok saçma değil mi