Merhaba Anneler. Son 2 saattir Sağ göğsümün sol orta kısmında bi agrı var sırtıma kadar vuruyor emziriyorum arada tıkanık olduğunda agrırdı şişlik olurdu ama şuan şişlik yok tıkanıklıkta yok ama çok şiddetli dokununca bile acıyor bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilir mi normal mi ne yapabilirim geçmesi için.