Eveeet yavaş yavaş 3.ayımızı bitirmeye yaklaşıyoruz. Yarım kundakla uyuyor bizim kız. Gece kundaksız gündüz uykuları kundaklı. Bazen gündüz de yapmıyorum ama elleri kolları hiç durmuyor ve kendini uyandırıyor, gece daha derin uyuduğu için sanırım böyle bi durum olmuyor. Nasıl aşılacak bu durum sizler ne zaman ve nasıl bıraktınız?