Merhaba bebeğim 4 aylık ve hala gaz sıkıntısı çekiyoruz. Biogaia ve zinco kullanıyorduk fakat bu aralar sancılar artınca doktor zinco yerine nurse harveys gaz damlası kullanmamızı söyledi. Birini sabah birini akşam 5er damla verirsin dedi. Ama nurse harveysin prospektüsünde 20 damla diyor. Acaba doktor yanlış mı söyledi o an.
Siz nasıl kullanıyorsunuz bu damlayı? Lütfen yardımcı olun bütün gün ağlıyor bebeğim neredeyse.