Yildiz52 2 saat önce oglum öksürükten uyuyamıyordu netten gördüm yaptım şükür 2 saattir uyuyor öksuruk gitti kızlar zeytinyağı içine bir tane sarımsak rendeledim ayak altına sürdüm corap giydirdim
birannebirmelek Yildiz52 ben 3 aylıkken önce kolunda deneyip yapmıştım çok faydasını görmüştüm gerçekten
Erbear Yildiz52 bebeğim altı aylık dün grip oldu öksürük başladı gece uyandı nefes alamadığı için hemen sürdüm burnunu temizledim sabaha gram öksürüğü kalamdi burnumuz biraz tıkanık okadar
Yildiz52 MeleKk34 şey sarımsakları surersen ayağım altını yakıyormus sadece süzüp sıvı olan yağı sürünce bişey olmuyormuş