hunilimomm Haticeyns ben medikalciden aldım direk hem maskesi var içinde çocuk yetişkin hemde maskesiz kullanmak için var hasta olduğunda kullanıyorum
irva Haticeyns Ben ilaç kullanmadım hiç gerek olmadı.Hafif gripken sadece içine serum fizyolojik koydum canım.Ama ilaç da koyabilirsin tabikide.
Mefeannesi irva ayy bende ben de tam bunu araştırıyordum griplik başladı bizde de yeni bu serum fizyolojik şu burnuna kullandımız küçük tüplerle aynımı
irva Haticeyns İyi gelir hava kullan ben oğluma 2 gündür kullandım şuan daha iyi.Grip olmuştu gece burnu tıkanıyordu uyuyamıyordu hava geldi aklıma kullandım sabaha kadar soluksuz uyudu tıkanıklık azaldı.
Haticeyns irva çok şükür ya ne güzel valla inşallah bende görürüm faydasını burnunu temizliyorum fayda etmiyor
irva Mefeannesi Bir tüp kullanıyorum ben fazla da tutmuyorum zaten 10 dk tutuyorum yeterli geliyor bize.Zaten dökünce görürsün fazla bile gelir bu dersin.🙈