1__anne Bebeğim 2 ay 14 günlük göbeği düştüğünden beri böyle sanki biraz açıldı ilk zamana göre ama hep böyle siyahımsı sizde de böyle oldu mu doktora sormam gerekiyor mi
[silindi] 1__anne bizdede böyle bebeğim 3 aylık çocuk cerrahına götürdüm göbek fıtığı var ama çok az dedi ileriki dönemde geçer 6 ay sonra tekrar getir dedi sizde bir götürün isterseniz çok aşırı önemli değil ama bilgi alırsınız
[silindi] 1__anne evet arkadaşların da dediği gibi büyümezse kendiliğinden geçiyor müdahale edilmez fakat siz genede bir çocuk cerrahına muayene olun bizimde bu boyutta 6 aylıkken tekrar görmek istedi doktor biz yanlış yönlendirme yapmayalım
Poyrazannesi12_ 1__anne oğlumun bu sekildeydi göbek fıtığı demislerdi o yüzden sordum göbek fitigina benziyor
Poyrazannesi12_ 1__anne evet cnm doktorumuz o zaman gittikçe büyüse müdahale gerekir suan çok küçük Bi zarari yok demisti kendiliğinden geçti suan 16 aylik oğlum bsy yok
Yagmuurr 1__anne Merhaba bizimde bu şekilde oldu fıtık denedi ama zamanka geçer müdahale gerektirmez dedi doktorumuz