mosimosi
Her defasında kusmaz bence bir de mama yiyince direkt kucağa almayın ya da alıyorsanız midesine baskı yapmayın tutarken böylelikle hazmı kolay olur 😇 bir de siz evdeyken bir kez daha aynı mamayı deneyin eğer baktınız mamadan dolayı kusuyorsa yeni mama denersiniz içiniz rahat olur en azından gözünüz arkada kalmaz doymuyor diye ☺️