Aynı durumdayız ne gündüz ne gece uyku yok gece 2 3 saat zor o da arada emmeye de kalkıyor onun haricinde uyuyor gibi görünüyor ama uyku ile uyanıklık arasında sürekli sallama gerek veya memede rahat ediyor yoksa sürekli ağlıyor bazen catliyacak dereceye geliyor gazlı bir bebek zaten neler neler deniyoruz ama geçmiyor hep bir ikinma huzursuzluk var gören 40 çıksın düzelir diyor ama bakalım inşallah kendine üzülüyorum ağlaya ağlaya bir hoş oluyor sakin kalmaya çalışıyorum bu günler de geçecek diye sürekli kendime telkin veriyorum ev işi yemek bile yapamıyorum tuvalete zor gidiyorum diyim yani çok şükür bu halimize sadece biraz sabır gerekiyor bir bakmışız büyümüşler o günler de gelecek inşallah 🤗