Kızlar 7 ay önce doğum yaptım 23 kilo almıştım hamileliğimde 3-4 ayda 20kilo gitti suan 3 kilo fazlalığım var beni rahatsız etmiyor ama bu sezeryan göbeği sorunu ne olacak 🥺 ayva göbeği gibi kaldı başlarda düzenli korse takıyordum ama malum sıcak havalara denk geldiği için bıraktım. Suan bu göbek olayı beni rahatsız etmeye başladı aşırı bi göbek yok ama nasıl gidecek bilmiyorum varmı bi öneriniz ?