Hanımlar bebeğime mama yapıyorum 60 cc falan kaliyor mesela uyuyor yada o an içmek istemiyor. Ben bekletiyorum o mamayı 1 saat kadar sonra veriyorum bazı arkadaşlarım hemen döktüğünü söyledi. Ben mi yanlış yapıyorum acaba? Mama fiyatlarına daha yeni zam geldi zaten zar zor yettiriyoruz. Siz nasıl yapıyorsunuz?