Mail adresime ağustos ayında tehdit içerikli yabancı dilden Türkçeye çevrili olduğu çok belli olan bi şantaj maili gelmişti daha önce (polis olan enişteme sordum gül geç ciddiye alma ded). Ama şimdi bakıyorum düzenli olarak saçma sapan mailler alıyorum.
aynı bunun gibi. Siliyorum geçiyorum ama acaba mail adresimi mi değiştirsem? Böyle böyle gidecek tüm kişisel bilgiler ondam korkuyorum çekiniyorum