Hanifeee evet vki 40 üzeri devlet ücretsiz ama heyet onayı alıyorsun ve her doktora randevu alıp gitmen gerekiyor oda aylar sürüyor yani bir sene bile uğraşan varmış diye duydum ben malum şuan randevu alabilmek zor olduğu için bu süre uzun sürüyor benim vki 49,8 çıkıyor ama ben bebeğimden dolayı hastaneye devamlı gidip gelemeyecegim için ameliyatı erteledim daha doğrusu son olarak bana çay önerdiler onu denemek istedim oda işe yaramazsa öyle başvurum ameliyata diye düşündüm