Erbear Asyameva29 biz şuan altı ayligiz dört aylıkken ek gıdaya zorunlu geçiş yapmıştık doktor önermişti hero beybi kaşık mamasıni ama kaşıkla değil biberona yap demişti sadece geceleri veriyorum altı aylık hala geçelefi biberonla altı aylığını veriyorum