urasin_annesi18 Bebeğim için yürüteç almayı düşünüyorum 8 bucuk aylık. Ama bazıları şiddetle karşı çıkıyor. Bense belirli sürelerle yürüteç kullanmanın zararı olmaz diye düşünüyorum. Bu konuda önerileriniz var mı?
Birdunyabircennetannesi urasin_annesi18 7 aylıkken kullandık 10 aylıkken tutunup kalkmaya başladı ve bıraktık. Açıkçası zararlı diyorlar evet ama ben bir zararını göremedim. Yine yanlış yönlendirme yapmak istemiyorum tabiki sizin tercihiniz. Ama ben kullandım yani.
Haffuse Hem fiziki gelisimi hem de yaralanmalari sebebiyle onermiyor doktorlar… Ben kullanmiyorum, kendi rahatim icin, bebegimin gelimine zarar vermek istemem…
Haffuse urasin_annesi18 kizim su an 8ay 24 gunluk, yuruteç ve benzeri hicbirsey kullanmiyorum… Adim atmaya basladiginda, doktorlar yurume arkadasi oneriyor, belki oyle birsey dusunebilirim ama henuz o hususuta tam bilgim de yok…