masalbebegimmm Hastanede kalıyoruz 2 gündür mama yaptığımda kaynamış suyun üzerine ılısın diye hazır su ekliyorum hazır sular kaynatılmış sularmı yada sağlıklımı yanlışmı yapıyorum
Busra_mom58 masalbebegimmm hayır öyle yapmayın mamayı yaptıktan sonra biberonu biraz soğuk suyun önünde tutun hemen ılık oluyo. Yaptığınız doğru değil bebeğin sağlığı açısından
baharismus masalbebegimmm 1 lt suyu kaynatıyorum soğuyunca cam sürahiye koyuyorum. Mama yapacağım zaman ılıtıp öyle mama yapıyorum saatlerce soğutmaya çalışmaktan daha iyi oluyor
delirmeceler masalbebegimmm bizim içtiğimiz sular kaynatılmış sular değil eğer illa su koyucam diyorsanız ya kaynatıp ılıtıp yapın yada bebek suları satılıyor e bebekte yada internette onları kullanın
Erbear masalbebegimmm kaynamış suyu ayrı bı şişeye koyup sogutuyorum mama yaparken tekrar su kaynatıp soğumuş olan suyla ilistiriyorum
masalbebegimmm Erbear bende öyle yapıyorum evde ama hastanede su bulamadım kaynamış soğumuş bebek suyu kullanıcam teşekkür ederim
haticeyavuzurmanov masalbebegimmm aman dikkat edin ben bebeğimi yıkarken kaynatıp suyu öyle kullanıyorum bir iki defa çok beklemesin içme suyuyla ılıtayım dedim bebeğimin bağırsağında amip bakterisi çıktı doktoru muhtemelen banyo suyunu içiyorsa oradan kapmistir dedi içme suları da sağlıklı değil maalesef:(