Kızlar merhaba oğlum şuan 34 aylık daha önce 3 kez tuvalet eğitimi vermeyi denedim ama her seferinde çok ağladığı için hazır olmadığını düşünerek vazgeçtim bu sefer kendisi çişim var dedi ve tekrar başladım. Gel gelelim bugün 4 gün oldu bir kez bile tuvalete çişini yapmıyor. Yarım saatte bir tuvalete götürüyorum naz ağlaması yapıyor sonra susuyor 10 dakika kadar tuvalette oturuyor yapmıyor kaldırıyorum 10-15 dakika sonra altına yapıyor. Devamlı anlatıyorum ödüller sunuyorum, çok istediği kule oyuncağı var öğrenirsen onu alıcaz diyorum tamam diyor ama yine aynı.. ben mi biryerde hata yapıyorum bana bir akıl verin lütfen 🙏