deniz-95 evet, yukarıda da belirttim blw da işe yaramıyor diye. Brokoli verdim eline çok güzel yedi. Deli gib market market gezdim. Bir daha alayım dedim.. sonuç 1 kere ağzına sokmadı. Dün yine verdim dokunmadı bile. Farklı bir tepki verdi. Ellemek istemedi. Sebzeler, meyveler VS 2 kere ısırıp yere atıyor. 5. ayda başladık. Dr umuz başla dedi. İlk zamanlar çok güzeldi. Sonra değişti. Uyumayan bir bebek o yüzden de huysuz. Ona bağlıyorum artık. Şimdi uyuyor. Sabahtan beri uyumadı. 1,5 saat olacak. Mutlu kalkar diye umut ediyorum. Çorba yapacağım. Bakalım sonuç ne olacak.