Cananne12 Hanımlar çocuğum bensiz bir yere gitmek istemiyor.. Babasıyla dedesiyle vs gider ama tek başına bensiz başka kimseyle gitmek istemiyor. Oyun grubuna götürdüm orda bile beni görmek istedi bensiz durmadı. Ne yapmam lazım nasıl alıştırmalıyım?
Lidya-t Benimli de öyleydi 28 aylık yapışık ikiz gibiydik kreşe verdim artık herkes de duruyor başta ağlayıp tepki vermesi normal sizi görmemesi lazım bir hafta da alıştı
Tubasahra Benim kizim 4 yasina giricek anca dedesiyle ,babaannesiyle bi yere gitmeye basladı.Ben de oyun grubuna gondermek istiyorum nasil yapicam bilmiyorum.Okula basliycak seneye nasil ocak bilmiyorim.Evde bile mutfaga gitsem seslenip anne yanima gel diyor
Cananne12 Tubasahra iyi edersiniz, ben 3.5 yaşında götürdüm bi çocuğun durumunı göreyim diye, 1.sınıf dönemine kadar bunu aşmak maksadım, sosyalleşmesi lazım
Cananne12 busra9191 evet geçti şuan çok sosyal Bi çocuk 5 yaşında, Sorun bendeymiş bence ben öyle alıştırmışım. Oyun grubuna gittik 1 yıl, sonrasında jimnastik kursuna falan verdim, çok şükür şimdi arkadaşlarıyla oynamak istiyor habire