Sevgi_veysi Slm kızlar 2 ay 23 gunluk bebegim var 6 agustosts dogum yapmıştım.Ve günden beri hiç adet olmadim Bi kez daha böyle bo post açmıştım. AMA tekrar açmak istedim o günün üstünde 2 hafta geçti tam hatırlamıyorum. Ya lütfen bisey diyin ben neden adet olamıyorum var mı doğumdan sonra geç adet olan ben ne zaman olabilirim bu arada sezeryan dogum yapmıştım.Adet olmadan yumurtalar tekrar calisyor mu ben 3 çocuk istiyorum simdi korkuyorum ya olmazsa diye😥lütfen içimi aydinlatin
Bahar_kuzey12 Sevgi_veysi 6 Ağustos ta doğum yapmışsın çok normal olmaman ki bazıları 1 yıl dan fazla olmuyor ben 5 ay önce doğum yaptım bı kaç hafta önce oldum sen olursun mrk etme
Aysunnn65 Sevgi_veysi Canım benim kızım tam 3 ay 1 günlük oldu hâlâ regl olmadım ve doktor bana bebek bir buçuk yaşına gelene kadar regl olmaman normal dedi bende yinede korkup gebelik testi yaptım ama Allah tan negatif çıktı korkma normal yani 😂😂😂
liyaveannesi_ Sevgi_veysi bebeğiniz 2 aylıkmış zaten 40 gün lohusa kanaması sürüyor. Benim kızım 13 aylık ben daha hiç olmadım. Emzirildiği için 1,5 seneye kadar normal
Minnikkiz Sevgi_veysi ben 4 aylık oldu bebeğim hala olmadım, doktorumuz 1 seneye kadar normal emziren anneyseniz demişti😍
Sevgi_veysi Ama ben 2. Kez anne olmak istiyorum adet olamıyorum korkuyorum ya tekrardan anne olamasam sonuçta yumurtalar calismiyor
nehiraykrtl Emzirdiğiniz için adet görmemeniz normal , rahim ancak toparlanıyor. 6 aydan sonra bir kadın doğum uzmanına gidin isterseniz içimiz rahat eder .
Haffuse Adet olamamanin sezeryanla bir ilgisi yok… Ben de sezeryanla dogum yaptim, 8.ay ilk reglimi oldum😅 Yeni dogum yapmişsin, hemen simdi mi hamile kalmak istiyorsun😅 bu ne acele🤪
Sevgi_veysi Haffuse oğluma arkadaşlık yapsın banada yoldaşlık ikiside yoldaşlık yapsın canlarım gurbetteyim
Wanderlust Sevgi_veysi gec derken siz daha yeni dogum yapmissiniz ben 11.ayda oldum arkadasim 15.ayda olmustu sizinki gec degil daha durun panik yapmayin 1 yila kadar olmamak cok normal herkesin bunyesi farklidir endiseniz olmasin adet gormeseniz de bebek sahibi olabilirsiniz korunun hemen istemiyorsaniz
Haffuse Sevgi_veysi kuzum, sezeryanda bircok toktor min.2 sene sonra gebelik izni veriyor… bazilari 1 sene, ameliyattan sebep zaten mecburi aran var, o yuzden takilma, 🤗 Adet olmuyorum diye stres de geciktiri😅
Yesimefe0 Sevgi_veysi 4 aya girdik ve ben adet olmayı isteyen bir insanım millet o gün gelmesin der ben gelsin diye beklerim doktorumla konuştum sütü sabahtan akşama sağdım dolaba koydum ertesi güne yetecek kadar ve biberiye çayı içtim sabahleyin. Sağdığım sütlerden verdim oğluma o gün boyunca bol bol su içtim vücudumdan atılsın çay diye ertesi gün akşam adet olmuştum 😂 ama deli uyku yapıyor bunu belirteyim