Eloo005 Bunu düşünüyorum ama sizce nasıl renkleri düz beyaz mı olmalı bu şekilde güzel mi fikirlerinizi merak ediyorum 🙏🏻
alinaannee Eloo005 merhaba bence çok güzel güle güle kullansın bebiş nereden aldınız çok kaliteli duruyor
Babylovee Hemen hemen aynı ürünler bende var bizde yeni kurduk şifonyeri ve yatağı 9 aylık olacak bebeğim alışma durumundayız ileri için iyi bence 8 9 yaşına kadar yatar mı bilmiyorum 😀
anneyimben- Eloo005 çok güzel güle güle kullansın oğlunuz 😊 benimde 1,5 yaşında oğlum anne yanı yatakta yatıyor ama sığmıyor artık. Onu satıp yerine böyle bir yatak düşünüyorum bende. Kirada olduğumuz için ayrı oda yapamıyoruz. Adı ne aceba bu yatakların
Eloo005 anneyimben- amin inşallah çok teşekkür ederim benimde oğlum 19 aylık 🥰 bu yatağın ismi montessori diye geçiyor bizde kiradayız malesef 🙄
livanurvealpinannesi61 Eloo005 yatak çok kullanılmıyor ama diğer ürünler güzel ben kızıma bu yataktan baktım 7-10 yaşa kadar kullanılır demişti adam. Ben çilek mobilyadan aldım dolap ve yatak ilerde de kullansın diye.
livanurvealpinannesi61 Eloo005 instagram da Bi kaç anne kullanışlı olmuyor demişti çarşafı düzeltmek VS çok zor oluyor sen çocukla yatamıyor sun belli ağırlık kapasitesi varmış siz sorun yinede.
Merve6161 Eloo005 bu yatağın çatılı olanını kullanıyorum .çok kaliteli bizim yatağımız altında yavru yatağıda var hatta okadar memnunum ki anlatamam.bende kızımla defalarca kez yattım eşimde yattı.zaten kendimiz yaptırarak aldığımız için kalitesine güveniyoruz