Kalpsizim33 Haticeyns cortair kortizonlu onu günde en çok 2 kez verilir ama sizde ne yazdı bilmiyorum
Kalpsizim33 Melikeuzun oluyor ilaç ağır gelmesin diye veriliyor ben de vermiştim saf serum koyuyorsun