balgokcem teşekkür ederim pazartesiye kadar bi gözlem sonra hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama şöyle bişey çogu tadı denedik bi sorun okmadı Ama aksi gibi bu İki gündür hiç bişey vermedim sadece anne sütü ve Su aldı Yani çorbalar tatlılar yapamadım Yedirmedim yani çünkü iki gün öncesinde lor peyniri tadarken Bogazına yapışır gibi oldu Nefessiz kalınca şuan bi korktum bişeyler yedirmeye ama dediginiz gibi bi bakacagım olmadı hastane