Kızlar bebeğim 5 ay 4 günlük 4. Ayın sonuna doğru kucakta az oturtmaya başlamıştım 2 dkka falan şimdi bebe yatmaz aldım çok öne doğru geliyor eğilmesin normal sanırım ama bebe yatmazin için savruluyor kendini kaldırınca bir ileri iki geri savruluyor için daha erken mi normal mi kafasını kaldırınca gerileme kaykiliyor
Ama yarım yarım dönüyor ellerinden tuttuğumda kaldırıyor kendini yüz üstü yatmayı pek sevmiyor ne zaman yüz üstü koysam sırt üstü çeviriyor kendini başını mi tutamıyor belini mi anlayamadım normal bi durum acaba birbyerde yanlış bisey mi yapıyorum diyorum elimden geldikçe kısa süreli de olsa yüz üstü koyuyorum dönmesi için tesvikliyorum