Kızımın mahrem bölgesinde olduğu için resm paylasmiyorim tarif edicem kırmızı kabuklu kabarcıklar şeklinde. Doktora gittik kortizonlu ilaç verdi iki gün kullan ara ver dedi o şekilde ara vererek bı kaç kez kullandım ama geçmiyor yayılıyor. Önceden bacak arasındaydı bezden şüphelendim ama smdi özel bölgesinin üstünde çıktı
Var mı daha önce tecrübe etmiş olan nasi gecicek