Bebegim asla dışarı çıkmıyor arabada aşırı derecede korkuyor bi ara alışmıştı simdi yine imkanı yok bindiremezsin aksamları baslıyor huzursuzluklar aglama krizleri norolojiye götürdüm birşeyi çıkmadı aşırı heycanlı çok hiperaktif ama sürünme emekleme yürüme yok 11 aylık. Bugün psikayrist ile online görüşme sagladım duyu problemi var seslere karşı hassasiyeti var bence ergoterapi önerdi atarax verdi yarım ölcek kullanın diye napıcagımı şaşırdım. Bi çare bi şifa bekliyorum ama bulamıyorum. Zararları çok bu ilacın versem bi türlü vermesem bi türlü. Korkularını asla aşamıyoruz napıcam ben kara kara düşünüyorum