20 aylık bebeğime el ayak ağız hastalığı bulaştı ateşi bir gün oldu ama ağzının içi ve tüm vücudu sulu yaralar var canı çok yanıyor yemek yiyemiyor,Allerset diye bir ilaç verdi doktor ,ağzı için fısfıs gibi birşey de vermedi acıtmayan ne yedirebilirim veya bunun bir fısfısı var mı sizler ne kullandınız acaba