123Seda Napsam da alışmıyo, bu onun gelişiminin bi parçası diye düşünüyorum. Lavaboya falan gidince güvenli bi yere bırakıp oyuncakla falan oyalıyorum ağlamasın diye. Yokluğumu farkedince ağlıyor hemen 😂 sizde şey oluyo mu mesela arkasındayım veya kucağıma oturtmuşum , sırtı bana dönükken arada arkasını dönüp kontrol ediyor orda mıyım değil miyim diye 😂😂