Olric11 <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/10/28/w555i.png” alt=“w555i.png” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/10/28/w5qBG.png” alt=“w5qBG.png” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/10/28/w5H7s.png” alt=“w5H7s.png” border=“0”> İhtiyaçtan satıyorum 2.000 almıştım Centilmen giyim marka hiç bir deformasyon yok. 38 beden Benim boyum 1.75 topuksuz giymiştim etekleri orjinal kesim yapılmadı. Ben 600-550 arası diye düşünüyorum
Olric11 Olric11 <a href=“https://mutluresim.com/image/w54RQ"><img src=“https://mutluresim.com/images/2022/10/28/w54RQ.png” alt=“w54RQ.png” border=“0”></a> <a href=“https://mutluresim.com/image/w50CH"><img src=“https://mutluresim.com/images/2022/10/28/w50CH.png” alt=“w50CH.png” border=“0”></a> <a href=“https://mutluresim.com/image/w5Gk9"><img src=“https://mutluresim.com/images/2022/10/28/w5Gk9.png” alt=“w5Gk9.png” border=“0”></a>
Olric11 Yigitefeannesi yok hanımefendi geçen post açılmıştı demin bayanda açmıştı post ama içeriği yasakta kaldırırlar 🥰
Jelibonsmom Olric11 Çok beğendim cidden ya iyi satışlar diliyorum 🙏🏻 Etiket için soruyorum hangi il acaba?
RainOverMe Olric11 umarım satılır da rahatlatır bıraz olsun🤗 ıkıncı el satıs uygulamalarına da koysaydınız, zor zamanda ne kadar cabuk satılsa o kdr ıyı olur🤗🌺🙏🏻
Olric11 Jelibonsmom teşekkürler bende çok seviyorum abiyemi eşim işten çıkarıldı ihtiyaçdan satıyorum 0 gibi gerçekten 😞 istanbul il
Olric11 RainOverMe amin teşekkür ederim koydum arkadaşım satılmadı😞 Gerçekten hiç bir kusuru yok 3 saat giydim çıkardım. Acaba biraz daha düşsem mi ciddi alıcak olursa düşerim yardımcı olurum
RainOverMe Olric11 ne kdr yazöıstın fıyatı. Kımısı ölü fiyatına alıp yuksege satıyor, ihtıyacınız coksa ındırim yapın olmazsa🤗malesef ıkı dk da gıysenız ıkıncı el oluyor dıye fazla vermıyor alacak kişiler