Merhabalar, oğluma tuvalet eğitimi vereli 2.5 ay oldu. Her şey çok kolay oldu iki hafta içinde kaka çiş hallettik. Ama artık çiş yapmak istemiyor saatlerce tutuyor 6-7 saat çiş yapmadığı oluyo. Ben çalışıyorum evde olduğum zamanlar ısrar kıyamet götürüyorum ama ben yoksam kimseyle gitmiyor kolay kolay. Neden böyle oluyor sizce bu durumu yaşayan var mı?