Busra_mom58 Bebeğim 2 Ay 9 günlük. Bazen ağlamasa bile kendi kendine uzanıp oynadığı zamanlarda gözünden kendiliğinden yaş akıyo bi kaç defa oldu bu. Bu aylarda normal mi sizde de oldu mu?
Gurbetciannee0506 Busra_mom58 normal değil gözünde enfeksiyon veya herhangi başka bi sorun olabilir bi doktora göstermeniz de fayda var. Kendi oğlumun göz kanalları tıkalı sürekli yaş geliyor capaklanma da yaşıyor