unal4195 Kızlar küvezde bebeğim şuan ama ne Zaman gitsem karnı şiş gazlı bebeğim var büyük ihtimal gazını çıkarmıyorlar süt sağım götürüyorum mama yapabilir mi şişkinlik
Busra_mom58 unal4195 evet mama da fazlasıyla gaz yaptığı için şişkinlik yapar. Bebeğinizle ilgilenen hemşireyle konuştunuz mu
Seda2013 unal4195 mama gaz yapar anne sütüde yapar gazını çıkartmıyolarsa He bide biberonu aşırı çalkalamakta çok etkiliyor gaz olayını
unal4195 Busra_mom58 hemşiresine dün söyledim gazını çıkarmanız gerekiyor bebeğim gazlı sürekli ıkınıyor durmuyor kremle masaj yapıyordum ben dedim tamam bizde yaparız dedi de bilmiyorum 🥺
unal4195 Seda2013 aynen öyle kimbilir nasıl veriyorlar sütü yada mamayı gözüm görmüyor kulağım duymuyor sadece rabbime emanet ettim evladımı 😞
unal4195 Senem_sygl01 enfeksiyondan dolayı kanında enfeksiyon vardı 4 gündür yatıyor çok şükür enfeksiyonu baya düşmüş tedavisi hala devam ediyor dedi bekliyoruz
Senem_sygl01 unal4195 sen niye yanında kalmıyorsun bizde 14 günlükken hastanede küvezin içinde kalmıştı ben yanında kalıyordum
unal4195 Senem_sygl01 kanunı hastanesinde 1 gün kaldı küvezde o zaman yanındaydım ertesi gün başka hastaneye sevk edildiğinde yenidoğan yoğun bakıma aldılar o yüzden kalamıyorum sadece 1 gün arayla 5 dk görebiliyorm